Esbardalladas.blogspot.com non se responsabiliza das opinións verquidas polos autores das entradas nin dos comentarios que poidan xurdir das mesmas


14/6/11

Ser solidario?

Ás 3 da madrugada, soa o timbre da casa; abre a puerta o dono e se atopa cun completo descoñecido e bébedo coma unha cuba dicíndolle:
- ¿ Señog, por bavor, bodería baixar a emburrarme un pouco, verá é que... ?
 O señor o interrompe indignado:

- ¿Non me toques os coll...., pero como te atreves a chamar a esta hora? !Ademáis, en tres horas teño que ergerme para ir traballar. Así que, deixa de molestar e vai rañala.... 

O borracho se desculpa e se vai obedente e cabizbaixo.
O dono da casa regresa ao seu cuarto, se queda insomne e comeza a sentir un pouco de remordimento de conciencia e pensa:
- "¿E si me houbera pasado a min? ¿Se o meu coche se quedara tirado en medio da madrugada e ninguén me axudara a empuxalo?. Sabe Dios o lonxe que estará ese tio da súa casa... ¡. Ainda que o mellor é que non conduza no seu estado. Manda carallo...veña, hai que ser solidario".
Total, que decide sair buscar ao borracho. Abre a porta e non había ninguén, mira cara ao parque de enfronte medio a escuras, e grita:
- ¿¿Ehh!!.....onde está o que necesita que lle empuxeeeeeennn??... ... ...
E niso, se oe ao lonxe ao borracho dicir:

- Eiquiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!... Nos golumpioooossss!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario