Esbardalladas.blogspot.com non se responsabiliza das opinións verquidas polos autores das entradas nin dos comentarios que poidan xurdir das mesmas


12/4/11

Vexiloloxía, un mundo por descubrir

Estes días tomei contacto co mundo da Vexiloloxía. Non tiña nin idea de que ese palabro existise nin do seu significado, pero unha vez que o souben, xa nada volveu a ver o mesmo.

Como me dixo alguén, a miña mente quedou irremediablemente deformada polos contidos descubertos....


E para completar a miña inmersión neste mundo atractivo á vez que extraño e un pouco anacrónico, un enlace:

Heraldaria

Aquí atopei un montón de datos que ainda estou a explorar, pero por exemplo, os escudos nobiliarios de dous apelidos que me interesan...
 

Tal como aparece no comentario, aquí vai, Verde!

Do teu segundo apelido si que non aparece nada....seguiremos buscando...

3 comentarios:

  1. Voucho poñer un pouco mais dificil ¿A ver se topas algo dos meus? jejeje

    ResponderEliminar
  2. A ver si atopo algo do teu segundo apelido...

    ResponderEliminar
  3. Así que mentras todo o mundo ten aguias, leons ou cabalos rampantes, garras de osos, etc, etc eu teño uns ¡¡¡GUSANOS DE SEDA!!!
    Jajaja, curioso.

    ResponderEliminar