Esbardalladas.blogspot.com non se responsabiliza das opinións verquidas polos autores das entradas nin dos comentarios que poidan xurdir das mesmas


29/5/12

II RAID DESAFÍO FERROL (26/05/2012)

Despois de participar no Raid de As Somozas, de 2 días de duración, cando este pasado venres preparaba o material para ir ao Raid de Ferrol (4ª proba da liga galega de raids) tiña na cabeza (vaia cousa) que a proba do día seguinte sería "un paseo". A verdade é que lle tiña moito respecto á sección de trekking de 20 km, pero quitando iso, coidaba que non nos ía costar moito....

Esta vez o equipo "Os Suídos" non participou. Iván e eu fumos integrados (co noso visto e prace) no Equipo "Montañeiros A Roelo", en categoría aventura. En esencia, de 3 compoñentes, 2 eramos suídos, pero o nome do equipo tiña que ser o do 1º equipo do clube (conformaron un equipo de élite e necesitaban 2 persoas para o equipo de aventura. E nós encantados). Nos acompañou no raid Alfonso, un rapaz con moita experiencia en raids e moi bo orientador. Non o conociamos de antes (pese a levar 3 probas este ano) e nos fumos escribindo días antes do raid para o reparto das seccións, que quedou do seguinte xeito:

Sección 1: 4 km a pé. Aquí saimos Iván e eu.
Sección 2: 20 km en BTT: Sairon Iván e Alfonso.
Sección 3: 20 km a pé: Saín eu con Alfonso.
Sección 4: 24 km en BTT: Saín eu con Iván.
Sección 5: 4km en BTT+ 4 km en kaiak: Sairon Ivan e Alfonso.

Antes de relatar cómo foron as sensacións durante o día, dicir que a organización do raid foi boísima (como todas as outras probas que levamos ata o de agora)

O comezo da proba foi ás 10:00 h e saímos en masa para tentar coller todas as balizas posibles. Orientou Iván e foi caralludamente. Picamos todas e fixemos moi bo tempo (18-19 minutos). Sinalar que nesta sección nos puxeron unha baliza sumerxida nunhas piscinas ao aire libre (molleime eu, xa que descansaba na seguinte sección) e tamén puxeron unha baliza a 3,5 m de altura, nun rocódromo. Comezaba ben o raid...

Sairon á sección de Bici Alfonso e Iván e picaron tódalas balizas con moi bo tempo. Eu esta sección non a fixen, pero polo que parece non foi doado dar coas balizas, xa que no mapa só aparecían as impares. Para atopar as balizas pares, tiñas que seguir unhas indicacións anotadas, e fiarte. Pero non fallaron nada. Uns craks!!

Na transición para saír con Alfonso no trekking de 20 km (a sección á que eu lle tiña máis medo) a min me pareceu que Alfonso se tomaba tempo de carallo para cambiarse, comer algo, preparar o mapa, etc... Eu estaba que trababa, desexando sair xa... pero a verdade é que os tempos de cada un hai que respectalos. Ao fin, despois de sair hacia o trekking, ainda tiven que volver a polo frontal (nos avisaban de que ao mellor nos facía falla, xa que había varias balizas agochadas en búnkers en desuso, pola zona de cabo prior). Foi unha sección dura por varias cousas; primeiro, Alfonso viña de facer 20 km en bici, polo que o cambio a trekking é mellor facelo a modiño ao principio. Segundo, o desnivel máis grande o tiñamos que salvar nas primeiras balizas (polo recorrido escollido), co cal tampouco iámos moi rápido. E terceiro, ata que fas algunha sección xuntos, non sabes cómo funciona o outro. Con Iván xa sei como anda (mellor ca mín, iso é sinxelo) en bici e trekking, e nos conocemos de hai moito, polo que moitas veces a confianza axuda moitisimo en caso de tensión por calquera situación; unha baliza perdida, mala orientación, etc. Ese traballo que leva tempo (o de coñecer ao compañeiro) o tivemos que facer de golpe Alfonso e eu (o digo así, porque igual que para mín, para él eu tamén era novo...) Pero creo que non nos foi moi mal. Eu, de feito, estou moi contento de cómo nos foi a sección. Picamos tódalas balizas y estabamos de volta en menos de 3 horas.

Aqui teño que dicir que pese a que todo o raid discurreu polos arredores de Ferrol e son moi chulos, a parte do trekking a puxeron polo espazo natural da costa ártabra, preto de cabo prior, e é unha pasada de chulo. Se podo, porei imaxes da zona. Paga a pena ir a ver esa zona.

Cando volvimos do trekking, a verdade é que estabamos animados. Levabamos máis da metade do raid e íamos moi ben de tempo; ademáis, ata ese momento non deixaramos ningunha baliza atrás. E saímos Iván e eu á sección de 24 km en bici.

Dicir que o percorrido non era libre, xa que a organización (para facernos pensar aos equipos) decidiu poñer unha ruta obrigatoria na primeira parte da bici. Podías saltala para chegar á segunta parte, pero ías perder balizas, xa que éstas non estaban marcadas no mapa. Só se ías polo camiño marcado as atopabas... Foi un pouco estresante e tardamos bastante máis do previsto, pero chegamos á segunda parte da bici con todas as balizas picadas. E a partir de aquí, empezamos a ter que elixir entre picar algunha baliza da orientación específica en bici (sobre un mapa de escala 1:10.000) ou pasar á sección de kaiak+btt. Como tiñamos que deixar unha hora (aprox.) para a última sección, só puidamos picar 5 balizas de 10 posibles nesta parte de bici. Aind agora non sei se fixemos ben en saír hacia o kaiak, pero alí, en quente, nos parecía que levabamos algo de marxe para tentalo.

E chegamos á última sección do raid. Saíron Alfonso e Iván (esta transcición durou pouco) disparados e eu me fun co coche e a bici hacia meta, para esperalos antes do peche de control (19:30 h).
Despois de 9 horas e media, a cabeciña xa che anda sóa, e como me dixo Verde (un compañeiro do equipo Os Foghetes) eu estaba desencaixado, pensando que non chegaban ao peche de control. Pero chegaron, e ás 19:26 h rematamos!

Moi chulo o raid, polo distinto (eso que só levo 4 ata o de agora) das seccións de orientación en bici e polas probas especiais (balizas sumerxidas e rocódromo...).
Poño a continuación TODAS as balizas que deberiamos ter picado. Foron 58 en total. Nós picamos 52... case, case... Ao mellor algún ano destes logramos picalas todas... haberá que tentalo máis!!!





No hay comentarios:

Publicar un comentario