Esbardalladas.blogspot.com non se responsabiliza das opinións verquidas polos autores das entradas nin dos comentarios que poidan xurdir das mesmas


3/11/11

Manteiga Erótica


Tres homes están tomando nun bar falando sobre o que fixeran a noite anterior.
 
 
O italiano di: “Anoite eu lle din masaxes á miña muller en todo o corpo cun aceite de oliva finísimo, logo fixemos o amor apaixoadamente e a fixen gritas durante 5 minutos sen parar”

 
O francés para non quedar atrás di: “Anoite eu lle din masaxes á miña muller en todo o corpo cun aceite perfumado afrodisíaco especial e logo fixemos o amor, a fixen gritar durante 15 minutos seguidos”

 
O Galego di: “Iso non é nada. Anoite eu lle din masaxes á miña muller cunha manteiga especial. Lle acariciei todo o corpo coa manteiga, logo fixemos o amor e a fixen gritar durante 2 horas seguidas”
 
O italiano e o francés asombrados lle preguntan: 
“Dúas horas, ¡¡¡qué fenómeno!!!
¿E cómo fixeches para que gritara durante dúas horas seguidas?"
 
“'Me limpiei as mans nas cortinas...”

No hay comentarios:

Publicar un comentario